Hayatta kalma ve korku türündeki The Forest oyununda, vahşi doğada yaşam mücadelesi vererek adada mahsur kalmış bir baba rolünü üstleniyoruz. Oyun oldukça zorlayıcı olabiliyor. Ancak the forest hile kodları kullanarak, oyunu kolaylaştırabilir ve istediğiniz kaynakları elde edebilirsiniz. Gelin, bu hile kodlarına birlikte göz atalım.
İçindekiler tablosu
The Forest’in Amacı Ne?
The Forest, hayatta kalma ve korku öğelerini harmanlayan bir video oyunudur. Oyunun amacı, bir uçak kazasından sonra ıssız bir adaya düşen ve oğlu Timmy’nin gizemli bir şekilde kaçırıldığı ana karakter Eric LeBlanc’ı kontrol etmektir. Oyuncular, the forest hile kodları kullanmadan, adada hayatta kalmak ve kaçırılan oğullarını bulmak için mücadele ederler.
Oyuncular, Timmy’yi kurtarmak için adanın gizemlerini çözerken, aynı zamanda vahşi doğada hayatta kalmak zorundadır. Bunun için barınak inşa etmek, yemek ve su bulmak, çeşitli araç-gereçler yapmak gibi hayatta kalma becerilerini kullanmaları gerekir. Tabii bir yandan da adada yaşayan yamyam kabilelerin saldırılarından korunmalıdırlar. The Forest, oyuncuları hem fiziksel hem de psikolojik olarak zorlayan, sürükleyici bir hayatta kalma mücadelesi sunar.
The Forest Hile Kodlarını Nasıl Aktif Hale Getirirsiniz?
The forest hile kodlarını kullanabilmek için öncelikle oyun dünyasını kaydedip çıkış yapmalısınız. Ardından oyunu yeniden başlatın ve yükleme ekranında “developermodeon” kodunu girin. Bu şekilde hileleri aktifleştirmiş olacaksınız.
Aktifleştirdiğinizi F1 tuşuna basarak sol üst köşede açılan pencereden kontrol edebilirsiniz. Eğer pencere açılıyorsa, the forest hile kodları başarıyla etkinleştirilmiş demektir. Artık oyun içinde kodları kullanarak oyunu istediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz.
The Forest Hile Kodları
Komut | Açıklama |
ironforest | Yapıları yok edilemez hale getirir. |
meatmode | Hileleri devre dışı bırakır. |
rawmeatmode | Ölümde kalıcı ölüm (permadeath) etkinleştirir. |
regrowmode | Uyuduğunuzda ağaçların %10’unu yeniden büyütür. |
woodpaste | Kesici ile açılan delikleri sıfırlar. |
veganmode | Düşmanlar sadece mağaralarda ortaya çıkar. |
vegetarianmode | Düşmanlar sadece gece ortaya çıkar. |
additem [eşya id] | Belirtilen ID’ye sahip eşyayı envantere ekler. |
spawnanimal [hayvan adı] | Belirtilen hayvanı karakterin önünde oluşturur. |
goto [konum adı/koordinatlar] | Belirtilen koordinatlara ışınlanır. |
placebuiltobjects [nesne id] [miktar] | Belirtilen ID’ye sahip nesneyi yerleştirir. |
cavelight [on/off] | Mağaralarda ışığı açar veya kapatır. |
buildermode [on/off] | İnşaat modunu açar veya kapatır. |
faststart [on/off] | Açılış sahnesini atlar. |
godmode [on/off] | Tanrı modunu etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
buildhack [on/off] | İnşaat hilesini etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
cancelallghosts | Tüm planları kaldırır. |
addallitems | Envantere tüm eşyaları ekler. |
addallstoryitems | Envantere tüm hikâye eşyalarını ekler. |
itemhack [on/off] | Sınırsız eşya hilesini etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
survival [on/off] | Devre dışı bırakıldığında susuzluk ve açlık etkilenmez. |
speedyrun [on/off] | Hızlı koşma modunu açar veya kapatır. |
invisible [on/off] | Görünmezliği etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
killallenemies | Oyundaki tüm düşmanları anında öldürür. |
enemies [on/off] | Düşmanların ortaya çıkmasını etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
terrainrender [on/off] | Arazi render’ını etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
lightingtimeofdayoverride [off/ışıklandırma adı] | Günün saatini sıfırlar. |
forcerain [hava durumu] | Hava durumunu değiştirir. |
cutdowntrees [miktar/%] | Belirli bir yüzde kadar ağacı keser. |
cutgrass [yarıçap] | Belirtilen yarıçapta çimleri keser. |
pmactivestatelabels [on/off] | NPC istatistiklerini gösterir. |
setstat [istatistik] [değer] | Oyuncu istatistiklerini ayarlar. |
setskill [beceri] [değer] | Oyuncu becerilerini ayarlar. |
addclothingid [kıyafet id] | Belirtilen ID’ye sahip kıyafeti ekler. |
killallanimals | Tüm hayvanları öldürür. |
killclosestanimal | En yakın hayvanı öldürür. |
animals [on/off] | Hayvanların ortaya çıkmasını etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
birds [on/off] | Kuşların ortaya çıkmasını etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
spawnitem [eşya id] | Belirtilen ID’ye sahip eşyayı önünüzde oluşturur. |
removeitem [eşya id] | Envanterden belirtilen ID’ye sahip eşyayı kaldırır. |
spawnanimalquiet | Belirtilen hayvanı en yakın tuzağa sessizce oluşturur. |
resetallenemies | Düşman yapay zekâsını sıfırlar. |
knockdownclosestenemy | En yakın düşmanı yere serer. |
killclosestenemy | En yakın düşmanı öldürür. |
killendboss | Son boss’u öldürür. |
astar [on/off] | Düşman yol bulma algoritmasını etkinleştirir/devre dışı bırakır. |
spawnregularfamily | 3-6 arası yamyam oluşturur. |
spawnpaintedfamily | 3-6 arası boyalı yamyam oluşturur. |
spawnskinnedfamily | 3-6 arası maskeli yamyam oluşturur. |
spawnskinnyfamily | 2-3 arası zayıf yamyam oluşturur. |
spawnmutant [mutant id] | Belirtilen ID’ye sahip mutantı oluşturur. |
spawnallpickups | Haritadaki tüm eşyaları oluşturur. |
checkday | Mevcut günü konsol günlüğüne yazar. |