Sons of the Forest Hile
Sons of the Forest, hayatta kalma ve açık dünya türündeki oyunlar arasında son dönemin en popüler yapımlarından biri. Ancak oyunun zorluk seviyesi, bazı oyuncular için can sıkıcı olabiliyor. İşte tam da bu noktada Sons of the Forest hile kodları devreye giriyor.
İçindekiler tablosu
Sons of the Forest Hile Aktif Etme
Sons of the Forest hile kodlarını aktif etmek oldukça basit. Öncelikle oyun içindeyken F1 tuşuna basarak konsolu açmanız gerekiyor. Ardından aşağıda vereceğimiz Sons of the Forest hile kodlarından birini yazarak enter tuşuna basmanız yeterli. Böylece seçtiğiniz Sons of the Forest hile kodu aktif hale gelecek.
Ancak dikkat etmeniz gereken bir nokta var. Sons of the Forest hile kodlarını aktif ettiğinizde, oyun başarımlarınız devre dışı kalacaktır. Dolayısıyla başarımları kazanmak istiyorsanız, hile kodlarını kullanmamanızı öneririz.
Sons of the Forest Hile Menüsü
Sons of the Forest hile menüsüne erişmek için öncelikle konsolu açmanız gerekiyor. Bunun için F1 tuşuna basabilirsiniz. Karşınıza çıkan konsol ekranında “cheatstick” yazıp enter tuşuna basın. Bu işlemin ardından Sons of the Forest hile menüsü aktif hale gelecek.
Hile menüsünde yer alan seçenekleri kullanarak oyun içindeki çeşitli özellikleri aktif hale getirebilirsiniz. Örneğin ölümsüzlük, sınırsız enerji, tüm eşyaları edinme gibi seçenekler hile menüsünde yer alıyor.
Sons of the Forest Hile Kodları Nereye Yazılır?
Sons of the Forest hile kodlarını aktif etmek için konsolu kullanmanız gerektiğini söylemiştik. Peki bu konsol ekranını nasıl açacaksınız? Bunun için oyun içindeyken F1 tuşuna basmanız yeterli.
Konsol ekranı açıldıktan sonra, Sons of the Forest hile kodlarını yazabileceğiniz bir metin kutusu göreceksiniz. Buraya aşağıda vereceğimiz hile kodlarından birini yazarak enter tuşuna basmanız, seçtiğiniz hileyi aktif hale getirecektir.
Popüler Sons of the Forest Hile Kodları 2024-2025
Hile Kodu | Oyuna Etkisi |
godmode on | Karakteri ölümsüz yaparak tüm hasarlara karşı dayanıklı hale getirir. |
godmode off | Ölümsüzlük modunu devre dışı bırakır, karakter hasar alabilir. |
buffstats | Açlık, susuzluk ve dayanıklılık gibi temel ihtiyaçları tamamen yeniler. |
regenhealth | Karakterin sağlık durumunu tamamen iyileştirir. |
addallitems | Oyunda mevcut tüm eşyaları envantere ekler. |
removeallitems | Envanterdeki tüm eşyaları siler, boş bir çanta bırakır. |
additem [eşya adı] | Belirtilen eşyayı envantere ekler (Örnek: kürek, testere). |
spawnworldobject [obje adı] | Belirtilen nesneyi oyun dünyasında yaratır (Örnek: çubuk, taş). |
instantbookbuild on | Seçilen yapıyı anında inşa etme modunu aktifleştirir. |
instantbookbuild off | Hızlı inşayı kapatır, yapıların normal hızda inşa edilmesini sağlar. |
showhud off | Ekrandaki bilgi göstergelerini (HUD) kapatır. |
showhud on | HUD ekranını geri açar, karakter bilgilerini gösterir. |
superjump on | Karakterin zıplama yüksekliğini artırır. |
superjump off | Zıplama yüksekliği normale döner. |
speedyrun on | Karakterin koşma hızını artırır, daha hızlı hareket sağlar. |
speedyrun off | Koşma hızını normale döndürür. |
cavelight on | Mağarada çevreyi aydınlatarak görüşü artırır. |
cavelight off | Mağara aydınlatmasını kapatarak normal duruma döner. |
createlight | Çevreyi aydınlatmak için ek bir ışık kaynağı yaratır. |
settimeofday [1-24] | Oyundaki saati ayarlayarak günü değiştirir. |
settimeofday morning | Sabah yaparak oyundaki zamanı gündüze çevirir. |
settimeofday night | Gece yaparak oyundaki zamanı karanlık yapar. |
locktimeofday morning | Sabah olana kadar kalan süreyi gösterir. |
forcerain heavy | Hava durumunu yağmurlu hale getirir. |
forcerain sunny | Hava durumunu güneşli yapar, yağmuru durdurur. |
season summer | Mevsimi yaza değiştirir. |
season autumn | Mevsimi sonbahara çevirir. |
season winter | Mevsimi kış yapar, çevreyi karlı hale getirir. |
season spring | Mevsimi ilkbahara çevirir, doğayı canlandırır. |
save | Oyunun mevcut ilerlemesini kaydeder. |
Tüm Sons of the Forest Hile Kodları 2024-2025
Hile Kodu | Oyuna Etkisi |
addallbookpages | Tüm kitap sayfalarını ekler. |
addallitems | Oyundaki tüm eşyaları verir. |
addallstoryitems | Hikaye eşyalarını ekler. |
addcharacter | Belirli bir karakteri oyuna ekler. |
additem | İstenen eşyayı ekler. |
additemswithtag | Etiketli eşyaları ekler. |
addmemory | Belirli bir hafıza ekler. |
addprefab | Oyunda belirli bir nesne oluşturur. |
addvirginia | Virginia karakterini oyuna ekler. |
aiangerlevel | Yapay zekanın öfke seviyesini ayarlar. |
aianimspeed | Yapay zekanın animasyon hızını ayarlar. |
aiarmorlevel | Yapay zekanın zırh seviyesini belirler. |
aiarmortier | Yapay zekanın zırh tipini ayarlar. |
aidisable | Yapay zekayı devre dışı bırakır. |
aidodgetest | Yapay zeka kaçınma testini başlatır. |
aidummy | Yapay zekayı kuklaya dönüştürür. |
aiforcestrafe | Yapay zekanın yan adımlama davranışını zorlar. |
aighostplayer | Yapay zeka için oyuncuyu görünmez yapar. |
aigodmode | Yapay zekayı ölümsüz yapar. |
aijumpdebug | Zıplama hata ayıklama modunu açar. |
aiknockdowndisable | Yapay zekanın yere düşmesini engeller. |
aimemoryadjust | Yapay zekanın hafızasını ayarlar. |
aipause | Yapay zekayı duraklatır. |
aipoolstats | Yapay zeka havuz istatistiklerini gösterir. |
airadar | Radar modunu açar. |
airunworldevent | Dünyada belirli bir olayı başlatır. |
aishowanims | Yapay zekanın animasyonlarını görüntüler. |
aishowdebug | Yapay zeka hata ayıklama bilgilerini gösterir. |
aishowdebugcamera | Kamera hata ayıklamasını açar. |
aishoweventmemory | Olay hafızasını görüntüler. |
aishowhealth | Yapay zekanın sağlık durumunu gösterir. |
aishownavgraph | Yapay zekanın hareket grafiğini gösterir. |
aishowpaths | Hareket yollarını gösterir. |
aishowplayerinfluences | Oyuncu etkilerini gösterir. |
aishowstats | Yapay zeka istatistiklerini gösterir. |
aishowsurvivalstats | Hayatta kalma istatistiklerini görüntüler. |
aishowthoughts | Düşünceleri görüntüler. |
aistatadjust | Yapay zeka istatistiklerini ayarlar. |
aistructurelog | Yapı kayıtlarını gösterir. |
aitestsleep | Uyuma testini başlatır. |
aithought | Yapay zekanın düşünce sürecini test eder. |
aithoughtnocooldown | Bekleme süresini kaldırır. |
aivailstats | Yapay zekanın güvenlik istatistiklerini görüntüler. |
aiverboselog | Ayrıntılı günlük kaydını açar. |
aivillageclosest | En yakın köyü bulur. |
aiworldeventstats | Dünyadaki olayların istatistiklerini gösterir. |
aiworldstats | Dünya istatistiklerini görüntüler. |
aizonestats | Bölge istatistiklerini görüntüler. |
allowasync | Asenkron işlemleri açar. |
ammohack | Sınırsız cephane sağlar. |
animallimitmult | Hayvan sınırını ayarlar. |
animalsenabled | Hayvanları etkinleştirir. |
animstatesgui | Animasyon durumlarını gösterir. |
anisoenabled | Anizotropik filtrelemeyi açar. |
Anisominmax | Anizotropik filtreleme ayarlarını yapar. |
applydefaultmaterials | Varsayılan malzemeleri uygular. |
areashadow | Bölge gölgelerini etkinleştirir. |
astar | Yıldız algoritmasını başlatır. |
audio2dtest | 2D ses testini başlatır. |
audiodebug | Ses hata ayıklama modunu açar. |
audiodebugstates | Ses durumu bilgilerini görüntüler. |
audiodescription | Ses açıklamalarını görüntüler. |
audioparameter | Ses parametrelerini ayarlar. |
audioplayevent | Ses olayını oynatır. |
billboardenabled | Tabela grafiklerini etkinleştirir. |
billboardignorechanges | Tabela değişikliklerini yoksayar. |
blockplayerfinaldeath | Kalıcı ölümü engeller. |
breakobjects | Nesneleri kırma özelliğini açar. |
buffstats | Karakterin ihtiyaç değerlerini doldurur. |
buildermode | Yapı oluşturma modunu etkinleştirir. |
buildhack | Hızlı inşa modunu açar. |
cameradiss | Kamera uzaklaşmasını ayarlar. |
camerafov | Kamera görüş açısını ayarlar. |
capsulemode | Kapsül modunu etkinleştirir. |
cavelight | Mağara içinde ışık sağlar. |
characterlods | Karakter detay seviyelerini ayarlar. |
checkattachedentities | Bağlı nesneleri kontrol eder. |
checkexitmenu | Çıkış menüsünü kontrol eder. |
checkfrozenentities | Donmuş nesneleri kontrol eder. |
clear | Ekranı temizler. |
clearallsettings | Tüm ayarları sıfırlar. |
clearaudioparameters | Ses parametrelerini sıfırlar. |
clearbushradius | Belirli bir alandaki çalıları temizler. |
clearmidactionflag | Orta eylem bayrağını temizler. |
cloudenable cloudfactor | Bulutları etkinleştirir ve faktörünü ayarlar. |
cloudshadowsenable | Bulut gölgelerini açar. |
combatteststart | Savaş testini başlatır. |
count | Nesneleri sayar. |
countgowithlayer | Katmandaki nesneleri sayar. |
countlinkedstructures | Bağlı yapıların sayısını verir. |
counttag | Etiketle sayar. |
createlight | Çevreye ışık kaynağı ekler. |
creepyvillage | Korkutucu köy yaratır. |
damagedebug | Hasar hata ayıklama modunu açar. |
damagefreeformstructure | Yapıya serbest hasar verir. |
deathcount | Ölüm sayısını gösterir. |
debugplayerhitlog | Oyuncu vuruş günlüğünü gösterir. |
debugplayermelee | Oyuncunun yakın dövüş hata ayıklamasını gösterir. |
demomode | Demo modunu başlatır. |
destroy | Belirli nesneyi yok eder. |
destroyfreeformstructure | Serbest formdaki yapıyı yok eder. |
destroyragdoll | Kuklayı yok eder. |
destroywildcard | Genel nesne yok etme işlevini çalıştırır. |
diagrenderers | Çizim oluşturucularını gösterir. |
diggingclear | Kazı alanını temizler. |
disablecomponent | Belirtilen bileşeni devre dışı bırakır. |
disablegameobjecttester | Belirli bir oyun nesnesini devre dışı bırakır. |
disablego | Belirli oyun nesnesini kapatır. |
disablegowildcard | Wildcard ile uyumlu tüm nesneleri kapatır. |
disablescene | Belirli sahneyi devre dışı bırakır. |
disconnectplayer | Oyuncuyu bağlantıdan koparır. |
disconnectplayers | Tüm oyuncuları bağlantıdan koparır. |
dismemberradius | Belirtilen yarıçap içindeki parçalanma etkisini gösterir. |
dumplobbyinfo | Lobi bilgilerini çıkartır. |
duplicateobject | Seçilen nesneyi kopyalar. |
dynamicresolutioncycletest | Dinamik çözünürlük testi yapar. |
dynamicresolutionoverride | Dinamik çözünürlüğü geçersiz kılar. |
dynamicresolutiontarget | Dinamik çözünürlük hedefini ayarlar. |
enablecheats | Hileleri etkinleştirir. |
enablecollisionbasedkillbox | Çarpışmaya dayalı öldürme alanını etkinleştirir. |
enablecomponent | Belirtilen bileşeni etkinleştirir. |
enablego | Belirli oyun nesnesini açar. |
enablescene | Belirli sahneyi etkinleştirir. |
enablestructureghosts | Yapı hayaletlerini etkinleştirir. |
energyhack | Enerji seviyesini maksimum yapar. |
exportlinkedstructurestojson | Bağlantılı yapıları JSON formatında dışa aktarır. |
exposuresetspeed | Pozlama hızını ayarlar. |
filteraudio | Ses filtreleme seçeneklerini açar. |
findobjectswithshader | Belirli bir shader’a sahip nesneleri bulur. |
firstlookforce | İlk bakış yönlendirmesini zorlar. |
follow | Hedefi takip eder. |
followstop | Takip etmeyi durdurur. |
footstepdebug | Ayak sesi hata ayıklama modunu açar. |
forcecloud | Bulut efektini zorla açar. |
forcecloudprofile | Bulut profilini ayarlar. |
forceplayerexpression | Oyuncunun yüz ifadesini zorlar. |
forcerain | Yağmuru zorla açar. |
forceremovetrees | Belirli bir alandaki ağaçları kaldırır. |
freecamera | Serbest kamera modunu açar. |
gainstrength | Oyuncunun güç seviyesini artırır. |
gameoverdelaytime | Oyun sonu gecikme süresini ayarlar. |
gamepaddeadzone | Oyun kumandasının ölü alanını ayarlar. |
gamepadxsensitivity | Oyun kumandasının X ekseni hassasiyetini ayarlar. |
gamepadysensitivity | Oyun kumandasının Y ekseni hassasiyetini ayarlar. |
gccollect | Çöp toplama işlemini başlatır. |
getgamemode | Mevcut oyun modunu görüntüler. |
getlayerculldistance | Katman uzaklık değerini görüntüler. |
godmode | Karakteri ölümsüz yapar. |
goto | Belirli bir koordinata gitmeyi sağlar. |
gotocoords | Belirli koordinatlara gider. |
gotoforce | Zorla hedefe ulaşır. |
gototag | Belirli etikete gider. |
gotozone | Belirli bir bölgeye gider. |
grabsgeneratebuilt | Nesneleri oluşturarak yapılar kurar. |
gravity | Yer çekimi ayarlarını yapar. |
greebledrockscollision | Kayalarla çarpışma özelliğini açar. |
heallocalplayer | Oyuncuyu iyileştirir. |
help | Mevcut hileleri ve komutları listeler. |
hideworldposfor | Dünyada belirtilen konumları gizler. |
hitlocalplayer | Oyuncuya hasar verir. |
igniteradius | Ateş etki alanını belirler. |
importlinkedstructuresfromfile | JSON dosyasından bağlantılı yapıları yükler. |
inspectgo | Oyun nesnelerini incelemeye yarar. |
instantbookbuild | Anında yapı kurmayı sağlar. |
instantrespawnhere | Anında mevcut konumda doğmayı sağlar. |
invertlook | Görüş eksenini ters çevirir. |
invisible | Oyuncuyu görünmez yapar. |
joinsteamlobby | Steam lobisine katılmayı sağlar. |
jumptimeofday | Gün içinde belirli bir zamana atlama yapar. |
kickplayers | Belirli oyuncuları oyundan atar. |
killlocalplayer | Oyuncuyu öldürür. |
killradius | Belirli bir yarıçap içindeki tüm varlıkları öldürür. |
knockdownlocalplayer | Oyuncuyu yere serer. |
lightninghittreechance | Yıldırımın ağaçlara çarpma olasılığını ayarlar. |
lightninghittreemustbeinfrontplayer | Yıldırımın sadece oyuncunun önünde çarpmasını sağlar. |
lightninginterval | Yıldırım aralığını ayarlar. |
listactiveentities | Aktif olan tüm varlıkları listeler. |
listdeathmarkers | Ölüm işaretlerini listeler. |
listgowithlayer | Katmanla birlikte bulunan nesneleri listeler. |
listitems | Tüm mevcut eşyaları listeler. |
listitemswithtags | Etiketli eşyaları listeler. |
listobjects | Mevcut nesneleri listeler. |
loaddebugconsolemod | Hata ayıklama konsol modunu yükler. |
loadmacros | Makroları yükler. |
loadplayer | Oyuncu profilini yükler. |
loadscene | Belirli bir sahneyi yükler. |
loadscenesingle | Tek bir sahne yükler. |
locktimeofday | Oyundaki saati sabitler. |
loddebugbillboards | Billboard seviyesini hata ayıklama modunda gösterir. |
loddebugmaterials | Materyal seviyelerini hata ayıklama modunda gösterir. |
loddebugranges | Görünürlük mesafelerini gösterir. |
lodforce2ddistance | 2D görünüm mesafesini zorlar. |
lodforce3ddistance | 3D görünüm mesafesini zorlar. |
logging | Günlük kaydını açar. |
loghack | Hata ayıklama günlük kaydını açar. |
logshowerrors | Hata mesajlarını gösterir. |
logshowinfo | Bilgi mesajlarını gösterir. |
logshownone | Hiçbir günlük mesajı göstermez. |
logshowwarnings | Uyarı mesajlarını gösterir. |
logtextures | Doku kaydını açar. |
logvirtual | Sanal günlük kaydını açar. |
mipmapstreaming | Mipmap akışını açar. |
mipmapstreamingbudget | Mipmap akış bütçesini ayarlar. |
mipmapstreamingdiscard | Kullanılmayan mipmap seviyelerini atar. |
mousexsensitivity | Fare X ekseni hassasiyetini ayarlar. |
mouseysensitivity | Fare Y ekseni hassasiyetini ayarlar. |
navgraphforceupdate | Hareket grafiğini zorla günceller. |
netanimator | Ağ animasyonunu başlatır. |
netskinnedbones | Ağa bağlı karakter kemiklerini gösterir. |
netspawnplayer | Oyuncuyu ağ üzerinden yeniden doğurur. |
openmacrosfolder | Makro klasörünü açar. |
outputsnappointstofile | Bağlantı noktalarını dosyaya yazar. |
physicsupdatetime | Fizik güncelleme zamanını ayarlar. |
playcutscene | Belirli bir ara sahneyi oynatır. |
playdeathcutscene | Ölüm sahnesini oynatır. |
playdeathmarker | Ölüm işaretçisini oynatır. |
playdeathmarkerindex | Belirli bir ölüm işaretçisi gösterir. |
playeranimparams | Oyuncunun animasyon parametrelerini ayarlar. |
playerdebugcamera | Hata ayıklama kamerasını açar. |
playerinterruptkeys | Oyuncunun kesme tuşlarını etkinleştirir. |
playernetanimator | Ağ animasyonlarını açar. |
playervisibility | Oyuncunun görünürlüğünü ayarlar. |
playgameover | Oyun sonu sahnesini başlatır. |
postprocessingcomponent | Post-process bileşenini ayarlar. |
profilersample | Performans profilleme örneği alır. |
profilersnapshot | Performans profilleme anlık görüntüsünü alır. |
qualitytexture | Doku kalitesini ayarlar. |
radiodebug | Radyo hata ayıklama modunu açar. |
refillcontainers | Tüm kapları doldurur. |
refreshentities | Tüm varlıkları yeniler. |
regenhealth | Sağlık seviyesini tamamen yeniler. |
removeallitems | Envanterdeki tüm eşyaları kaldırır. |
removeallstoryitems | Hikaye eşyalarını envanterden kaldırır. |
removedead | Ölü varlıkları kaldırır. |
removeitem | Belirli bir eşyayı envanterden kaldırır. |
removeliving | Yaşayan varlıkları kaldırır. |
removeshader | Belirli bir shader’ı kaldırır. |
renderspheres | Küreleri görüntüler. |
replaceshader | Shader’ı değiştirir. |
reporterrors | Hata raporlarını gösterir. |
reportlogsnow | Günlük raporlarını anında gösterir. |
reportwarningsnow | Uyarı raporlarını anında gösterir. |
resetinputaxes | Girdi eksenlerini sıfırlar. |
resetsettings | Tüm ayarları sıfırlar. |
revivelocalplayer | Oyuncuyu diriltir. |
robbycarry | Robby karakterini taşır. |
robbyincutscenes | Robby karakterinin ara sahnelerde görünmesini sağlar. |
rumbletest | Titreşim testini başlatır. |
save | Oyunu kaydeder. |
saveplayer | Oyuncunun ilerlemesini kaydeder. |
season | Mevsimi ayarlar (örneğin, yaz, kış). |
sendmessageto | Mesaj gönderir. |
setcurrentday | Oyundaki günü ayarlar. |
setdifficultymode | Zorluk seviyesini belirler. |
setexitedendgame | Oyunun sonundan çıkış yapar. |
setgamemode | Oyunun modunu değiştirir. |
setgamesetupsetting | Oyun kurulum ayarlarını yapar. |
setgametimespeed | Oyun hızını belirler. |
setinventorypercent | Envanter doluluk yüzdesini belirler. |
setlayerculldistance | Katmanın görünebilirlik mesafesini ayarlar. |
setlookrotation | Oyuncunun görüş açısını ayarlar. |
setopeningcrash | Açılış ekranında çökme testi yapar. |
setplayerrace | Oyuncu ırkını ayarlar. |
setproperty | Belirli bir özelliği ayarlar. |
setsetting | Oyunda belirli bir ayarı yapar. |
setspeakermode | Hoparlör modunu ayarlar. |
setstat | İlgili istatistiği ayarlar. |
setstrengthlevel | Güç seviyesini ayarlar. |
settimeofday | Oyundaki zamanı belirler. |
setwindintensity | Rüzgar şiddetini ayarlar. |
setworldobjectstaterange | Dünya nesnelerinin durum aralığını belirler. |
showactivelights | Aktif ışıkları gösterir. |
showbutterflyinfo | Kelebek bilgilerini gösterir. |
showcollisionobjectnames | Çarpışma nesnelerinin adlarını gösterir. |
showdebugzones | Hata ayıklama bölgelerini gösterir. |
showfps | Kare hızını (FPS) gösterir. |
showhud | HUD ekranını açar. |
showinworldui | Oyun içi kullanıcı arayüzünü açar. |
showmeshmaterialnames | Mesh materyal adlarını gösterir. |
showmeshobjectnames | Mesh nesne adlarını gösterir. |
showmeshtrianglecounts | Mesh üçgen sayısını gösterir. |
showobjectlocation | Nesnenin konumunu gösterir. |
showprojectiletrails | Mermi izlerini gösterir. |
showstimuli | Uyaranları gösterir. |
showtriggercollision | Tetik çarpışmalarını gösterir. |
showui | Kullanıcı arayüzünü gösterir. |
showworldobjects | Dünya nesnelerini gösterir. |
showworldposfor | Belirli nesnenin dünya üzerindeki pozisyonunu gösterir. |
slapchop | Hızlı kesme özelliğini etkinleştirir. |
spawnedobjectstats | Oluşturulmuş nesne istatistiklerini gösterir. |
spawnfallingtree | Düşen bir ağaç oluşturur. |
spawnitem | Belirli bir eşyayı oluşturur. |
spawnpickup | Belirli bir toplanabilir eşyayı oluşturur. |
spawnrenderspheres | Görselleştirme için küreler oluşturur. |
spawnworldobject | Belirtilen nesneyi dünyada yaratır. |
speedyrun | Hızlı koşma modunu açar. |
sprinttoggle | Koşma modunu açıp kapat |
superjump | Süper zıplama özelliğini açar veya kapatır |
survival | Hayatta kalma modunu açar/kapatır |
targetframerate | Hedef kare hızını belirler |
terrainparallax | Arazi için paralaks efektini ayarlar |
terrainpixelerror | Arazi render’ında piksel hata payını belirler |
terrainrender | Arazi render’ını açar veya kapatır |
terrainrendersimple | Basitleştirilmiş arazi render’ını kullanır |
terraintess | Arazi tesellasyon ayarlarını yapar |
terraintessdist | Arazi için tesellasyon mesafesini belirler |
testeventmask | Test etkinliği maskesini ayarlar |
testingsamplefps | Örnek kare hızını test eder |
timeofday | Günün saatini ayarlar |
timeofdayconnectiondebug | Gün saati bağlantısını debug’lar |
timescale | Zaman ölçeğini ayarlar |
togglebeamdebug | Işın debug modunu açar/kapatır |
togglefiredebug | Ateş debug modunu açar/kapatır |
togglefpsdisplay | FPS gösterimini açar/kapatır |
togglego | GO (GameObject) işlemini açar/kapatır |
togglegrabberdebug | Yakalayıcı debug modunu açar/kapatır |
togglegrabsfacedebug | Yüz yakalama debug modunu açar/kapatır |
toggleocclusionculling | Görünmez kılma işlevini açar/kapatır |
toggleoverlay | Ekran kaplamasını açar/kapatır |
toggleplayerstats | Oyuncu istatistiklerini gösterir/gizler |
togglestructureresistancedebug | Yapı dayanıklılığı debug modunu açar/kapatır |
togglesuperstructurerooms | Üst yapı odalarını açar/kapatır |
togglevsync | Dikey senkronizasyonu açar/kapatır |
toggleworkscheduler | İş zamanlayıcısını açar/kapatır |
trailer3 | Fragman 3 modunu etkinleştirir |
treecutsimulatebolt | Ağaç kesme simülasyonunda yıldırım kullanır |
treefallcontactinfo | Ağaç düşme temas bilgisini gösterir |
treeocclusionbonus | Ağaç görünmezlik bonusunu ayarlar |
treeradius | Ağaç yarıçapını ayarlar |
treescutall | Tüm ağaçları kesme işlemini gerçekleştirir |
unloadscene | Sahneyi bellektan çıkarır |
unloadunusedassets | Kullanılmayan varlıkları boşaltır |
unlockseason | Sezonu açar |
visualdebug | Görsel debug modunu açar/kapatır |